niedziela, 29 lipca 2012

Nowy domownik + nowa zabawka dla Pysia .

Witamy na naszym blogu !
Sory , ze nie pisałam postów ale hmm .. nie miałam o czym lub poprostu nie miałam czasu .
Nadrobię to .
U nas nic sie zbyt nie działo do czasu ...
Przyśniło mi się , ze mam 3 chomiki i odtąd chcę mieć chomika.
Miałam już 3 chomiki ale gdy byłam ała , 2 zdechły ze starości a jeden z głodu. Mówcie sobie co chcecie ale co może zdziałać 5 letnia dziewczynka , która sama boi się tego chomika ?
Teraz będzie inaczej , już jestem przygotowana na przyjście nowego pupila niestety dostanę go dopiero gdy przyjedziemy z wczasów :( . Czyli doło 20 sierpnia.
Długoo namawiałam do tego rodziców ale nareszczcie się zgodzili . :)
To będzie samiczka Fifi .
Tak sobie ostatnio szperałam po starych rzeczach i znalazłam moją starą zabawkę myszkę. Postanowiłam dac ją Pysiowi .
Nazwałlam go Pan Myszol. Pysio go uwielbia.
Wczoraj było u nas : Lato z Radiem i śpiewała Maryla Rodowicz. Było super , na koncercie błam do 22 a potem poszłam do domu i wszyscy słuchali z balkonu , bo mieszkay 10 min . drogi ze stadionu .
Na koniec bły sztuczne ognie , oczywiście Pysio siedział mi na rękach z Panem Myszolem i nawet się nie bał bo zobaczył jak wyglądają tak naprawdę petardy.

 Jutro jadę na Słowację do Beszanowej ( nie wiem jak to się pisze ).
Na całyy dzień , jadę tam ok. 3 godz.
Wiem , że będzie super ale Pysio będzie cały dzoeń sam w domu .
W sumie już raz tak był ale i tak mi smutno.
Jakoś to będzie , mamy trochę fotek  z Panem Myszolem.

Słynny Pan Myszol .

Grr . . .

Wszystko dla niego zrobi . ;) 



To na dziś tyle , jutro nie napiszę bo wracam późno , ale po jurze możecie spodziewać się posta :) .
A w następnym poscie oooo ...
Zabawkach Pysia: Jakie ma zabawki , które lubi  itp ... .
Pozdrawiamy , do wtorku :) .

1 komentarz: