piątek, 13 lipca 2012

Komendy + polecane blogi i stronki

Siemanko ! Jak tam ?
Wiem , długo nie pisałam ale albo :
  •  nie miałam siły 
  • nie miałam czasu
  • zapominałam
  •  Główny powód : Polepszałam  Bloga 
Jak widzicie blog odrobinkę się zmienił i nadal bedzie się zmieniał ale obiecuję , że bede juz regularnie pisała posty ! . ! . !
Jak wiecie miałam dodać filmik z komendami ale w aparacie nie można nagrywac a z mojego telefonu nie dam bo nie umiem zainstalować go .
Pomyslałam , ze dodam zdjęcia jak pysio robi komendy oczywiście nie jest to to samo co filmik ale zawsze coś.
A co u was działo sie przez te kilka dni ? Bo u nas nuda , nuda , nuda .  . .
Oczywiście więcej spacerow , więcej nauki ale po za tym to po staremu.
Mam dla was tez kilka blogów , które polecam i czytam regularnie :
  1. Blog o Ruffiku ( maltańczyku ) prowadzony przez moja koleżanke Zuzię :  Kliknij tutaj 
  2. Blog o Kropce ( yorku ) prowadzony również przez moja koleżankę  : Kliknij tutaj
  3. Blog o Rufusie ( West ) : Kliknij tutaj 
  4. Blog o Rafim ( jamniczku ) : Kliknij tutaj 
  5. Blog o przydatnych informacjach do gry w howrse : Kliknij tutaj  

Oraz moja ulubiona stronka , której tematem głównym sa PSY : Kliknij tutaj

Dobra ! Dość tego gadania ! Teraz zdjęciaaa :
To nie wszyztskie komendy , które umie Pysio ale niektórych nie mogłam ująć na zdjęciach . :)


SIAD








LEŻEĆ




          DAJ GŁOS 




ŁAPA




PROŚ











Tu chyba tyle. Końcczę , bo zaraz idę robić 2 dziórkę w uchu , ale mam cykora ; ( . Będzie boooolało  ! !
Papatki  ,  do jutra ! : ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz