niedziela, 5 sierpnia 2012

Przeprosiny + zabawki Pysia .

Hejka !
Na początek chciałabym was przeprosić , ze tyle nie pisałam ale nie mogłam się do tego zabrać . : >
U nas nic nadzwyczajnego się nie działo .
Powiem wam tez przykrą wiadomość : We wtorek wyjeżdżam na wakacje , a pysio idzie do takiej pani.
Był już u niej wiec jest ok. Ale ja nie będę mogła pisac na blogu przez ok. 12 dni :( . Ale o tym będzie oddzielna notka.
Powiem tez , ze planuję zmianę wyglądu i tutułu bloga , bo będę miec chomiczka jak pewnie wiecie lub nie i o nim tez będę pisała.
A wiec będzie to chomik panda i będzie nazywał się Miecio < 3.
Może dziwne imie ale mi się podoba .
A dziś mam dla was zdjęcia Pysiowych zabawek.
Po co to wam potrzebne ? Nie wiem ale zobaczcie , może mamy jakieś podobne zabawki ?


Kółka / ringo do gryzienia .

Zwierzaki gryzaki .;p

Kostki.

Pan myszol i kaczka.

Sznur i ręczniczek .

Piłki .

Poducha .

A to wszytsko .

I na koniec słodka minka Pysia . : >

To tyle na dziś , pozdrawiamy :) .

2 komentarze:

  1. Jej ! Ile on ma zabawek ! Mój Rufi ma z 13 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O Iwcio ma taką samą kostke! Ale lubi ją tak sobie, polecam bardziej mięsne smaczki!

    OdpowiedzUsuń