środa, 25 lipca 2012

Nowy wygląd bloga !

Siemka !
Jak widzicie nasz blog troche się zmienił !
Dlaczego ? Zauważylam , że pewna dziewczyna ma bloga o swoim yorku i odgapiła odemnie wszytsko ! Nawet czcionkę ! Postanowłam , że troche pozmieniam , jest jaśniej , pogodniej i chyba ładniej :) .
A tak wgl. to przepraszam , ze nie pisąłam ale chodziłam z koleżankami na spacery i wgl. no i wracałam późno.
Fajnie było na spacerach bo Pysio poznał dalmatyńczyka Zuzę , która się go bała i spotkał się ze swoja żoną pudelką Shirą . ;D .
Dziś niestety pogoda w kratkę ale udało nam się pójść na niestety krótki spacerek .
Wiecie co ? Zauważyłam , ze Pysiowi zaczynają odrastać włosy ! Znów będzie takim moim miśkiem, jak ja lubię jak on jest taki zarośnięty :) . 
Mamy dla was trochę zdjęć :
Smile :)

Na blakonie .

Śpi jak zabity po wycieczce w góry :) .


















Masz pomysl na posta ? Pisz w komentarzu !
Wynagrodzę twoją podpowieć umieszczając link do twojego bloga w poście i dodam dedykację na zdjęciu :)
Pozdrawiamy ! :)

1 komentarz:

  1. Jejku... Jaki Pysio jest słodki <;
    Ja wolę gdy Rufi jest obcięty :D Choć gdy ma dużo włosów jest taki miluśki <3

    Pozdrawiam <;

    OdpowiedzUsuń