poniedziałek, 16 lipca 2012

Miniaturka ? - BZDURA ! + zawieszenie bloga .

Witamy !
Dziś trochę o ostatnio popularnym temacie czyli miniaturki psów .
NieMyślicie , ze coś takiego nie istnieje ? - Macie rację !
Minitruki to bzdura. Nigdy nie było czegoś takiego i nie będzie niestety. Hodowcy dodali taka nazwę aby oferta wydawała się nam atrakcyjna , jednak nikt nie może stwierdzić jaki nasz pies będzie dużo kiedy urośnie .!
Mam przykład :
Pysio tez miał byc tzw. ,, miniaturką " a co  z tego wyrosło ?  Prawdziwy psi olbrzym. A więc nasza ,, mianiaturka " miała niby przerosnąć zwykłe maltańczyki ?
To bzdura ! Nie sugerujcie się tym , ze ktoś w ogłoszeniu napisał np.  ,, Sprzedam yorka miniaturkę ! " bo nie ma czegoś takiego i n ie wiecie co z tego wyrośnie !
Myslę , że przemówiłam niektórzym do rozsądku i nie zlekceważycie tego posta !

A teraz 2 temat czyli zawieszenie bloga .
Smutno , co ? No niestety nie ma wyboru , ponieważ :
  •  Mama pojechała na wycieczkę z dzieći z pracy na 5 dni.
  • tata ma nocki i nie będzie go w nocy a ja boję się spać sama z bratem w domu więc jedziemy do babci , moja ciocia ma tam komputer ale jest tam mały 2 letni Szymon i nie da się przy nim korzystać z komputera. 
A więc ... PYSIO ZOSTAK|JE SAM Z MOIM TATĄ ! :( .
No niestety . . . Ale musi przeżyć a na dodatek będzie sam w nocy ! .
Jakoś to będzie .... musi być :(.
Będę za wami tęsknić nawet nie weicie jak !
Ale mam dla ws pocieszenie , w piątek bedą Pysiowe urodzinki i zaplanowałam na ten dzień same super rzeczy dla mojego misiaczka.
Dodam duuuuży piątkowy post i duuuużo zdjęć związanych z urodzinami ! .
Pozdrawiamy , do PIĄTKU !  :*

1 komentarz:

  1. Trochę szkoda, że zawieszasz :< Ale z miniaturkami to popieram. Mój Rufek też miał być miniaturką a ma 25 cm wzrostu ! Czyli tyle ile ma przeciętny Maltańczyk.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń