wtorek, 3 lipca 2012

Witamy !

Mam na imię Ilona . Mam psa o imieniu Pysio. Jest to maltańczyk bez rodowodu ale dla mnie nie liczy się świstek potwierdzajacy , to że mój pies jest piękny , kocham go i bez tego. Od dziś ( 3.07.2012r.) będę prowadzić bloga o moim piesku. Coś o nim ? Jest wyjątkowo wybredny, nie chce jeśc suchej karmy , kocha spacery, zabawę , naukę komend , małe dzieci no i chyba też kocha swoja pańcię ;) . Nie bede was zanudzac opowieściami co on ma , a czego nie , co robi itp. myśle , ze wystarczająco dużo dowiecie się czytając codziennie mojego bloga. Bedę starała codziennie dodawać nowy post i zdjęcia ( ale zdjęcia nie wiem czy uda mi się codziennie ) . Blog bedzie ulepszany ale narazie musi wystarczyc wam tylko to.A oto mój skarb : 




3 komentarze:

  1. no to czekam na ciag dalszy :) i zapraszam do mnie :) http://my-blue-jeans-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy dzisiaj przypadkiem nie jest lipiec? :D
    Bo w poście napisałaś 03.06.2012.

    Czekam na ciąg dalszy, no i oczywiście na więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkości. Mam nadzieję, że uda mi się często tu wpadać.

    OdpowiedzUsuń